Worms 2: Armageddon

Worms 2: Armageddon

Dodano: 2014-01-19 18:14 : 2014-01-19

22
132

Instrukcja
1. Zainstaluj plik APK
2. Usuń licencje programem Lucky Patcher
3. Przenieś 'com.worms2armageddon.app' do folderu 'sdcard/Android/obb' (Jeśli masz zainstalowaną wersje v1.3 nie musisz ponownie pobierać plików na kartę)
4. Odpal gre

Gry z serii worms zawsze miały swoje wielkie grono fanów. Nareszcie dobra informacja pojawiła się z obozu TEAM 17. Prawdopodobnie tej wiosny zobaczymy kultowe robaki na urządzenia, wyposażone w systemu android. Najważniejsze fakty jakie są związane z wersją android: 30 różnych plansz 5 scenerii Multiplayer na jednym urządzeniu. 12 trybów gry

Nowości w tej wersji: (Aktualizacja : 6 września, 2013)
Poprawiono błędy w grze.

Więcej info: http://play.google.com/store/apps/details?id=com.worms2armageddon.app
PeIen dostęp tylko dla poIskojęzycznych przegIądarek.

Zobacz również

  • 2015-12-29 14:19:02
    Autor:
    qwerty123456789000

    Jeśli pisze zawartość niewspierana to nie zadziała

  • 2015-10-24 18:32:31
    Autor:
    kacper1263

    Wszystko ładnie działa :). Dzięki za gierka tylko tutaj można ją pobrać tak żeby działała. Gra się fajnie. Polecam pobranie i dawanie łapek w góre bo wszystko działa!!!

  • 2015-08-05 21:12:13
    Autor:
    hakeroo

    Mi wyskakuje nie można otworzyć pliku

  • 2015-05-31 00:43:54
    Autor:
    nita18

    spoko

  • 2015-03-16 15:28:10
    Autor:
    kazio7

    co to jest ten lucky patcher i jak usunac te licencje?

  • 2015-03-10 19:35:21
    Autor:
    xx_amadix_xx

    Mam problem. WSZYSTKO zainstalowalem przemiescilem w odpowiednue miejsce tylko że pisze - brakuje programu w ktorym mozna to zainstalowac. Jaki to program?

  • 2015-02-08 14:55:54
    Autor:
    szparek13

    Jak mam usunac licemcje !!!!!???!!!??!

  • 2015-02-08 14:47:25
    Autor:
    szparek13

    A dziala na samsunga galaxy mini 2 bo nie chce pobierac na darmo

  • 2015-02-06 20:24:53
    Autor:
    mcwilczur

    ta strona jest zajebista sklep play to przeszłosć

  • 2014-07-18 01:01:39
    Autor:
    metiu55

    już działa ;)

  • 2014-07-15 17:17:18
    Autor:
    metiu55

    coś nie mogę usunąć licencji. Biorę auto, pisze, ze zrobił ale tylko 28% szans :(

  • 2014-06-04 00:24:00
    Autor:
    xperiat87

    A jak sie popolaczyc ze znajomym ciagle wyskakuje failed.....

  • 2014-04-06 15:23:10
    Autor:
    fruciak

    Może zamiast pieprz..ć że ta strona jest do niczego i ściągać wszystko na hama przeczytajcie lepiej instrukcje nad linkiem do pobrania.

  • 2014-03-29 00:45:50
    Autor:
    qolem

    u mnie nie ma folderu obb tylko jest data. tam mam wrzucac?

  • 2014-03-12 16:00:52
    Autor:
    sicol332

    mi dzialaja wszystkie gry wystarczy przelozyc gry do folderu. potem ja mialem odrazu menadzera plików to tam wchodze i naciskam na grę i odpala się instalka i JEST OK :D

  • 2014-03-07 21:13:09
    Autor:
    marecin

    Jak usunac ta licencje ??

  • 2014-02-03 11:36:22
    Autor:
    paradis3pr0

    Jak na taka mala gre to duzo zajmuje

  • 2014-02-01 15:10:43
    Autor:
    grzechu117

    Hmmm... Mój antywirus powtarza, że plik zawiera wirusa, wtf?

  • 2014-01-31 18:20:48
    Autor:
    donald12321kd

    Nie działa na iPhonie
    HAhahaha XD :P

  • 2014-01-20 23:26:29
    Autor:
    sakaszi

    Czy w tej poprawionej wersji idzie w końcu grać w Multiplayera?

  • 2014-01-20 17:33:19
    Autor:
    ergonus

    Na sgs 2 dziala idealnie jak macie problem z licencja to wystarczy lucky patcherem usunac jej sprawdzanie ;)

  • 2014-01-20 12:36:28
    Autor:
    kacper9000

    Dlaczego takie dzieci jak "te" wypowiadają się na temat instalacji i glupio mowią: "Nie działa... żal.... co za gofffno" . Wszystko napisane w instrukcji ! Co do licencji Lucky patcher i po sprawie! Jezeli nie czyta sie opisu ,nie wie co oznacza root oraz gdzie wkleić to lepiej nie brac sie za instalacje gry ,a przy tym za obrazanie serwisu! :)

  • 2014-01-04 00:28:52
    Autor:
    przemek02204

    Śmiga jak rakieta na tablecie :-) POLECAM!!!

  • 2013-12-08 22:11:34
    Autor:
    rafix74

    Do sklepu narzekacze !!! Wypad kota dżinksa1

  • 2013-11-25 23:21:38
    Zespół Androidpolska.pl
    woldim

    Tak jak w instrukcji piszę, trzeba usunąć licencję programem Lucky Patcher, program wymaga roota.

  • 2013-11-25 19:05:03
    Autor:
    kimutepes

    Wyskakuje problem z licencją...

  • 2013-11-10 21:11:06
    Autor:
    simonowak

    wszystko działa thx

  • 2013-10-19 09:27:59
    Autor:
    speed233

    Jak to zainstslować?

    Klikam pobierz i nic. Proszę o POMOC.



    Pablo555

  • 2013-10-10 13:26:23
    Autor:
    lonka

    Fajna gierka:-)

  • 2013-10-09 16:17:11
    Autor:
    ozzihawk

    Chce potwierdzania licencji :<

  • 2013-09-29 11:34:43
    Autor:
    koksu424

    robilem wszystko zgodnie z instrukcja i nie działa :( (LG L5)

  • 2013-09-24 12:49:23
    Autor:
    marek1963

    ile jest plansz bo u mnie tylko 12 ?

  • 2013-09-23 22:48:16
    Autor:
    technicspl

    własnie coś się posypało w tej grze.. parę godzin temu grałem a teraz choć dołanczają do mnie gracze po prostu nie można ustanowić łącza !!! a taka fajna gra

  • 2013-09-23 15:46:31
    Autor:
    kqba

    SGS2 working perfect!

  • 2013-09-17 16:21:35
    Autor:
    tymianek136

    jak to pobrać niewiem gdzie jest pobieranie??????/

  • 2013-09-16 14:38:44
    Autor:
    sakaszi

    Zrobiłem wszytsko jak napisano w instrukcji a i tak wyskakuje błąd unable to veirfy license status co moge zrobic?

  • 2013-09-14 20:43:03
    Autor:
    rodzynek00

    Mi wyskakuje jakiś błąd

  • 2013-09-12 19:21:04
    Autor:
    crusader511

    Na tablecie działa ,lecz grywalność słabiutka .

  • 2013-08-03 20:14:13
    Autor:
    farson

    W moim przypadku pojawia sie info o problemie z licencją... Kolejna gra z Waszego badziewnego portalu, która nie działa na tabku.

  • 2013-07-23 22:35:25
    Autor:
    spamer1

    Już przy instalacji (a aktualizuje poprzednią działającą wersje) wyskakuje komunikat "Nie zainstalowano"
    Nie działa!!

  • 2013-07-20 23:45:30
    Autor:
    nachos92

    Robaki sa chore ;/ co jest ?

  • 2013-06-13 20:26:38
    Autor:
    piotrgnida

    mam takie putanie czy do tego musi być system złamany bo nie działa na orginalnym xperia S 4.1.2

  • 2013-06-09 23:53:00
    Autor:
    ciastek421

    A ja zamiast folderu "obb" mam folder "data". Czy to jest to samo tylko inna nazwa?

  • 2013-05-13 22:29:46
    Autor:
    kubalarysz

    blagam pomocyyyy!!!!! problem z apk... zrobilem wszystko tak jak na insrukcji, a gdy uruchamiam gre to mi sie hu.... wylancza !!!!! samsung galaxy s plus pomocyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2013-05-12 11:50:25
    Autor:
    leszkowiak

    Działa bez problemu na Mobecom FreeTAB 8001 IPS X2 3G.
    Polecam :]

  • 2013-05-05 10:27:25
    Autor:
    bonus94

    Jak tutaj pobierac ?

  • 2013-04-12 20:11:50
    Autor:
    sroka

    Dlaczego robaki sa zawsze chore? I nie da sie zagrac we 2 na jednym smartfonie. Kilka ibbych funkcji tez nir dziala

  • 2013-04-11 23:53:07
    Autor:
    radisum

    Nie pobiera sie, wyskakuje błąd. Tablet omega...

  • 2013-04-11 19:43:14
    Autor:
    chmuzilla

    na ZTE Blade III działa

  • 2013-04-10 07:37:36
    Autor:
    Guido

    jakub12142 zgadza się gra wymaga procesora z ARMv7, więc u Ciebie nigdy nie zainstaluje się ani nie odpali.

  • 2013-04-09 15:34:44
    Autor:
    jakub12142

    nie zainstalowało się. Po wypakowaniu mam folder i plik apk. Folder wrzuciłem do zrobionego przed chwilom folderu sdcard / android / obb a plik apk do folderu " instalki " ( na karcie pamięci ) instaluje przez Astro i nic jak to fack zrobić? a morze na moim galaxy ace nie działa ( ARMv6 , android 2.3.6 )

  • 2013-04-08 22:11:29
    Zespół Androidpolska.pl
    kunk_fuj_panda

    ścieżka to sdcard/android/obb

  • 2013-04-08 21:35:24
    Autor:
    adilma12q

    android obb i wszystko gdziala sg3

  • 2013-04-08 20:04:15
    Autor:
    jakub12142

    nie moge zainstalować mam galaxy Ace :((

  • 2013-04-08 19:48:12
    Autor:
    jakub12142

    Do jakiego folderu to wrzucić żeby się zainstalowało ?

  • 2013-04-08 15:58:36
    Zespół Androidpolska.pl
    kunk_fuj_panda

    Dałes bezpośrednio na kartę?

  • 2013-04-08 15:09:19
    Autor:
    adiss77

    dziala na xpexi T tylko nie kopiowalem do sd/obb bo nie odpalalo

Napisz posta

*

*

Kliknij aby wylosowac nowy token