Minecraft 3.0 [crafting]

Dodano: 2012-05-02 13:54 : 2012-05-02

10
73

Tą gre chyba każdy zna ;). w tej wersji dodali crafting, krowe, kurczaka itp.

Więcej info: http://play.google.com/store/apps/details?id=com.sitrusy.minecraftWiki&feature=search_result
PeIen dostęp tylko dla poIskojęzycznych przegIądarek.

Zobacz również

  • 2015-12-30 14:28:25
    Autor:
    zombiesdamian

    Jeszcze nwm jakie jest, ale mc na telefonie działa myślałam że będzie głupie XD

  • 2015-12-28 20:36:44
    Autor:
    anadolska

    Nie mogę zainstalować

  • 2015-12-01 21:52:02
    Autor:
    14112005

    Dlaczego android polska nie wrzuci tu np. Minecraft v0.9.0 teraz jest już beta 13.0cos tam bo to super mega stara wersja minecrafta !!!! Zrubcie cos z tym!!!!!

  • 2015-01-18 19:05:01
    Autor:
    puszczyk12474

    Nie chce mi się ściągnąć!

  • 2014-08-04 22:22:40
    Autor:
    nerisone

    Siemka. A da sie zbierac diamenty redston zloto itp?bo w innym pe sie nie da :-X

  • 2014-08-03 14:32:37
    Autor:
    karolo123

    nie moge pobrac min viki na taba overmax 10 cala

  • 2013-04-02 17:30:48
    Autor:
    krychagwizdon

    Siemka ,pójdzie mi na lg l7? ;)

  • 2012-06-07 14:15:22
    Autor:
    wilem123

    Na samsung galaxy Y już działa po nowej aktualizacji.

  • 2012-05-23 07:39:38
    Autor:
    Bonifacy

    Boże drogi, ludzie, gra WYMAGA nowszych procesorów z architekturą ARMv7, NIE będzie działać na słabszym sprzęcie czyli np Swift/P500/X8/X10mini/X10mini pro/Spica/Ace/Gio/Mini/Mini2/Y/Pocket/Blade i im podobnych!

  • 2012-05-22 16:13:14
    Autor:
    skettalee

    czemu na Galaxy Y nie dziala??? pisze ze nie zainstalowano

  • 2012-05-07 19:59:09
    Autor:
    sareth173

    Witam pobrałem własnie tego MC i tu moje pytanko jak łóżko zrobić i dlaczego taki ograniczony świat jest :)

  • 2012-05-07 15:28:02
    Autor:
    darkmatthew

    @czarnysnk
    Nie,po ace ma armv6 a minecraft wymaga armv7

  • 2012-05-06 14:55:04
    Autor:
    czarnysnk

    na samsung galaxy ace pojdzie >>>???

  • 2012-05-05 00:42:37
    Autor:
    dimonhamster

    @darkmatthew dzięki za informacje bo jestem nowy. Masz jakiś link co do tego bo na google nic nie ma. Warto przejść na hotfile?

  • 2012-05-05 00:37:28
    Autor:
    darkmatthew

    Ul.to nie płaci już za pobrania

  • 2012-05-04 23:28:05
    Autor:
    dimonhamster

    nie wiem czy to grozi banem ;) . Ale prosiłbym abyście pobierali z uploading. bo mam 0 pobrań :( .

  • 2012-05-04 23:21:27
    Autor:
    dimonhamster

    jaki telefon?

  • 2012-05-04 18:36:22
    Autor:
    camanar

    U mnie to nie działa ; /

  • 2012-05-04 10:09:35
    Autor:
    dimonhamster

    Takie pytanie dlaczego u mnie na uploaded pisze iż mam zero pobrań?

  • 2012-05-03 20:36:37
    Autor:
    dimonhamster

    aha to najmocniej przepraszam.

  • 2012-05-03 18:56:52
    Zespół Androidpolska.pl
    kunk_fuj_panda

    Mirrory aktualizowane są co 1-2 dni

  • 2012-05-03 17:40:59
    Autor:
    dimonhamster

    czemu nie został dodany mirror z uploaded?

  • 2012-05-03 00:34:20
    Autor:
    gejmower

    W każdej grze jest błąd i tp. Ale docenia się to co w grach dobre w tym przypadku to grafika taką na telefon rzadko się spotyka :) a poza tym zagraszam na Youtube : www.youtube.com/user/gejmower

  • 2012-05-02 22:27:55
    Autor:
    dimonhamster

    jutro postaram się jeszcze dodać z uploaded ;). Bo się tak wyraże zaczynam zarabiać :D

Napisz posta

*

*

Kliknij aby wylosowac nowy token